09.09.2007, 21:29
Hallo
Hier was zu meinen 10 Sekunden , nur damit ich nicht als blöd dastehe:![besoffen besoffen](https://www.corvetteforum.de/images/smilies/icon_drunk.gif)
Aus dem US Forum :https://www.corvetteactioncenter.com/for...33618.html
War dann nur die 1ste Ausgabe des Pertronix lobe sensors. Scheint jetzt behoben zu sein.
MfG. Günther
Hier was zu meinen 10 Sekunden , nur damit ich nicht als blöd dastehe:
![besoffen besoffen](https://www.corvetteforum.de/images/smilies/icon_drunk.gif)
Zitat:The first-generation Lobe-Sensor ("LSC" model) requires a 3-5 second delay between "key on" and "start" before it will work (it's in the instructions, which nobody ever reads). The original "Ignitor" and the new "Ignitor II" don't require the delay.
Aus dem US Forum :https://www.corvetteactioncenter.com/for...33618.html
War dann nur die 1ste Ausgabe des Pertronix lobe sensors. Scheint jetzt behoben zu sein.
MfG. Günther
![Yeeah! Yeeah!](https://www.corvetteforum.de/images/smilies/icon_cooler.gif)
early 1968 L71 tri-power big block convertible.
GM-T56 Viper 6 speed manual , 4.11 rear.
HOOKER chrome side pipes. Long L88 hood.
Tires front 235 rear 255 on 8x15 real wire spoke rims
You can't beat short stroke displacement .
GM-T56 Viper 6 speed manual , 4.11 rear.
HOOKER chrome side pipes. Long L88 hood.
Tires front 235 rear 255 on 8x15 real wire spoke rims
You can't beat short stroke displacement .
![besoffen besoffen](https://www.corvetteforum.de/images/smilies/icon_drunk.gif)