07.09.2011, 10:12
Hallo
Hier mal etwas info von Jim Shea:
Du weisst jetzt sicherlich nicht, wieviele Lagen Nylonnetz dein neues Gummi hat.
Ausserdem , hier die P/N der originalen , richtigen GM Couplers.
Werde mal checken, ob das 68er noch neu zu haben ist bei GM.
MfG. Günther
Hier mal etwas info von Jim Shea:
Zitat:The rubber disc supplied in these rebuild kits are typically only 4 ply (4 laminations of cotton cloth and rubber). Corvette always used 7 ply discs that are much stiffer and provide a better road feel than 4 ply discs. Lastly, you may run into a horn grounding problem with the kit parts. There is no provision to provide a ground path from one side of the rubber disc to the other.
Du weisst jetzt sicherlich nicht, wieviele Lagen Nylonnetz dein neues Gummi hat.
Ausserdem , hier die P/N der originalen , richtigen GM Couplers.
Zitat:1968 through early 1969 (gear flange has full serrations) GM #7806391 Later 1969 through 1982 (gear flange has a flat) GM #7818568
Werde mal checken, ob das 68er noch neu zu haben ist bei GM.
MfG. Günther
early 1968 L71 tri-power big block convertible.
GM-T56 Viper 6 speed manual , 4.11 rear.
HOOKER chrome side pipes. Long L88 hood.
Tires front 235 rear 255 on 8x15 real wire spoke rims
You can't beat short stroke displacement .
GM-T56 Viper 6 speed manual , 4.11 rear.
HOOKER chrome side pipes. Long L88 hood.
Tires front 235 rear 255 on 8x15 real wire spoke rims
You can't beat short stroke displacement .