19.04.2010, 20:38
Hallo
Im US Forum läuft ein neter THread , wo V12 verbaut werden :
https://forums.corvetteforum.com/c3-tech...e-v12.html
![[Bild: 394P8190014-med.jpg]](https://i51.photobucket.com/albums/f375/Richard454/Stingray%20V12/394P8190014-med.jpg)
![[Bild: P1010269.jpg]](https://i51.photobucket.com/albums/f375/Richard454/Stingray%20V12/P1010269.jpg)
Die Jungs sind gut, oder.
MfG. Günther
Im US Forum läuft ein neter THread , wo V12 verbaut werden :
https://forums.corvetteforum.com/c3-tech...e-v12.html
![[Bild: 394P8190014-med.jpg]](https://i51.photobucket.com/albums/f375/Richard454/Stingray%20V12/394P8190014-med.jpg)
![[Bild: P1010269.jpg]](https://i51.photobucket.com/albums/f375/Richard454/Stingray%20V12/P1010269.jpg)
Die Jungs sind gut, oder.
MfG. Günther
early 1968 L71 tri-power big block convertible.
GM-T56 Viper 6 speed manual , 4.11 rear.
HOOKER chrome side pipes. Long L88 hood.
Tires front 235 rear 255 on 8x15 real wire spoke rims
You can't beat short stroke displacement .
GM-T56 Viper 6 speed manual , 4.11 rear.
HOOKER chrome side pipes. Long L88 hood.
Tires front 235 rear 255 on 8x15 real wire spoke rims
You can't beat short stroke displacement .
