10.01.2005, 22:46
Hallo Leute!
Vielen danke Alle!
mein Zr1 ist mit LPE 475 hp packet. (stock knockenwellen).
Er hat auch ein 4.10:1 rear-end gegen stock 3.54 (oder 3.45 ?)
So, 300 kmh nicht möglich aber die beschleunigung wird stark sein ich glaube.
Tomas, "Suchtfaktor 10" meint silber+grune autos ?
Ich glaube das Auto könne ein 12.50 / 120 mph für Viertelmeile machen aber veilleicht nicht mit mich als fahrer... ich liebe mein kupplung ! :pilot:
Die Auto hat auch ein aluminium kühler, weiniger besser bremsen, andere teilen
Gruß
David
LPE performance package with 475 BHP, major items included; custom LT5 block preparation, forged cosworth pistons, oliver billet connecting rods-5.850" length, computer balanced rotating assembly, blueprinting of the engine and re-assembly, custom degeeing of canshafts (stock cams), professional installation, testing and tuning, engine dyno testing, custom porting & polishing of cylinder heads, custom porting & polishing of intake plenum, injector housings & air inlet, LPE titanium valve spring retainers, special three angle valve job, checking of spring tensions and heights, headers, and Borla stainless exh. additional mods since LPE conversion include baer eradispeed rotors, GS calipers, braided brake lines, PF pads, hurst shifter, ron davis radiator, fan switch, 5 spoke zr1 painted rims with michelin pilots (80% tread left) paint and interior very good, no damage on seat bolster (new leather), new shock actuators, Bill B. C Beam plates, new rad hoses, new belt, mobil 1 & mobil 1 filter changed every 3k miles. car dynos at 397 to the wheels, 363 torq, recent dyno sheets available, original LPE and Jeal chip included. best et 12.40 @ 118 on street radials.
Year: 1993
Mileage: 32,000
Body Type: 2 door
Exterior Color: black
Interior Color: black
Transmission: 6 spd manual
Horsepower: 475
Modifications: LPE 475 LT5
Vielen danke Alle!
mein Zr1 ist mit LPE 475 hp packet. (stock knockenwellen).
Er hat auch ein 4.10:1 rear-end gegen stock 3.54 (oder 3.45 ?)
So, 300 kmh nicht möglich aber die beschleunigung wird stark sein ich glaube.
Tomas, "Suchtfaktor 10" meint silber+grune autos ?
Ich glaube das Auto könne ein 12.50 / 120 mph für Viertelmeile machen aber veilleicht nicht mit mich als fahrer... ich liebe mein kupplung ! :pilot:
Die Auto hat auch ein aluminium kühler, weiniger besser bremsen, andere teilen
Gruß
David
LPE performance package with 475 BHP, major items included; custom LT5 block preparation, forged cosworth pistons, oliver billet connecting rods-5.850" length, computer balanced rotating assembly, blueprinting of the engine and re-assembly, custom degeeing of canshafts (stock cams), professional installation, testing and tuning, engine dyno testing, custom porting & polishing of cylinder heads, custom porting & polishing of intake plenum, injector housings & air inlet, LPE titanium valve spring retainers, special three angle valve job, checking of spring tensions and heights, headers, and Borla stainless exh. additional mods since LPE conversion include baer eradispeed rotors, GS calipers, braided brake lines, PF pads, hurst shifter, ron davis radiator, fan switch, 5 spoke zr1 painted rims with michelin pilots (80% tread left) paint and interior very good, no damage on seat bolster (new leather), new shock actuators, Bill B. C Beam plates, new rad hoses, new belt, mobil 1 & mobil 1 filter changed every 3k miles. car dynos at 397 to the wheels, 363 torq, recent dyno sheets available, original LPE and Jeal chip included. best et 12.40 @ 118 on street radials.
Year: 1993
Mileage: 32,000
Body Type: 2 door
Exterior Color: black
Interior Color: black
Transmission: 6 spd manual
Horsepower: 475
Modifications: LPE 475 LT5
David aus luxembourg