02.12.2011, 17:56
Hallo
https://corvetteforum.de/thread.php?thre...user=11418
Sogar wenn man nur die Beste kauft, ist man nicht 100 % sicher.
Deshalb ist es öfters besser, ne Survivor zu erstehen und eben die aufzuarbeiten.
MfG. Günther
https://corvetteforum.de/thread.php?thre...user=11418
Sogar wenn man nur die Beste kauft, ist man nicht 100 % sicher.
Deshalb ist es öfters besser, ne Survivor zu erstehen und eben die aufzuarbeiten.
MfG. Günther
early 1968 L71 tri-power big block convertible.
GM-T56 Viper 6 speed manual , 4.11 rear.
HOOKER chrome side pipes. Long L88 hood.
Tires front 235 rear 255 on 8x15 real wire spoke rims
You can't beat short stroke displacement .
GM-T56 Viper 6 speed manual , 4.11 rear.
HOOKER chrome side pipes. Long L88 hood.
Tires front 235 rear 255 on 8x15 real wire spoke rims
You can't beat short stroke displacement .