Baureihe:
C3
Baujahr,Farbe:
1968, LeMans Blue
Baureihe (2):
C6 GS
Baujahr,Farbe (2):
2010, Cyber Gray
Corvette-Generationen:
- C3 (1968-1982)
- C6 (2005-2013)
Hi
der Alltag hat uns wieder - war ein kurzweilliges tolles WE wie immer zu kurz. War schön allte wie auch neue Corvette............ zu treffen und ne Runde zu drehen.
Gruss
Angela & Sacha
Baureihe:
C6 victory ed
Baujahr,Farbe:
2008 , gelb
Corvette-Generationen:
Zitat:Original von Elwood 88
Dito!
Ein Foto von mir bekomme ich bestimmt. Aber Leider per Post!
Die Beamten werden sich freuen, zwei vetten mehr für die Gallerie!
Gruss Dennis
schei..e ! so eswas isch immer ärgerlich !!!
mir het de Adrinalinschub uf de Grade churz vor Klosters(links) scho glanget wo i mit ordentlich Punsch vor de Grade ha welle mit em schwarze C6 Cabi wo vor mir gfahre isch ,en PW überhole ( schwein gehabt ;-) ) !
A dere Stell rächt härzliche Dank an alle, dass ich nachdem i eu am Flüela Südhang krüzt ha bis Küblis eues "Gelbe" Schlussliechtli ha dörfe Siii !!! ....het mega Spass gmacht so e Horde Crevette vor sich z ha !
au das Feeling wen dr e so viel Corvette entgäge fahred isch absolut sehenswert !!!!
gruess an alli ,vom typ mit de Gelbe C6 ...marcelllo
... fahr nieä schnäller als diin Schutzengel flüüge chan ;-)
Baureihe: C4 CE Convertible
Baujahr,Farbe: 1996 Sebring Silver
Ganz herzlichen Dank nochmal an Anke, Larry, Christoph und Sacha (und alle ungenannten Helfer und Helferinnen) für die Organisation und Betreuung am Wochenende.
Dass war ein supertolles Wochenende.
Vielen Dank dafür
und viele Grüsse
Hermann
Baureihe:
C6 victory ed
Baujahr,Farbe:
2008 , gelb
Corvette-Generationen:
Zitat:Original von sani
Ich wollte gerade mit Gebrüll und Bleifuss zum Überholen ansetzen , als ich die beiden Polizisten am Strassenrand erkannt habe. Ich konnte den Beiden wenigstens zuwinken...........................
Die hatten ein Grinsen im Gesicht.
Grüess Sani
*lach * ja ja im Nachhinein ....
.... übrigens eine vo dene 2 Polizischte isch hüt namitag bi mir im Büro gsi (Windofs Problem) !
er het gmeint das sig nid grad alltäglich e so en Konvoi vo Corvette , am beschte het im die schööön C3 in Schwarz gfalle
mit de meischte Verkehrs-Polizischte han i eigentlich es guets verhältniss , chan au mol frooghe im Spass wos grad Radar mached
übrigens schöööns C6 Cabi hesch du dooooh !
a Propos Bleifuess : hinte am Flüela han i scho au no chlei GAS gäh müesse zum eu ihzhole, han wo i eu krüzed han no sicher 4 Kurve bruuucht bis i suuuber ha chönne wende , nix da Handbrems-cheeeehri
gruess us em Bündnerland .... marcello
Baureihe:
C6 victory ed
Baujahr,Farbe:
2008 , gelb
Corvette-Generationen: