24.06.2004, 17:20
Hallo Erwin,
ich finde so eine Gleichgültigkeit sollte man nicht so ohne weiteres hinnehmen. Viele von uns sind ja Kunden bei Ecklers und haben dort schon gekauft und somit werde ich Ecklers als Protest und aus Solidarität mit Erwin eine Beschwerdemail zusenden. Ich hoffe es können sich noch einige andere aufraffen das Gleiche zu tun, mal sehen was passiert.
Ecklers Sales Department attn. Sales Manager
Dear Sirs,
unfortunately it came to my attention that a dear friend, Erwin from Austria driving a 2000 C5, who is part of our Corvette community now counting some 1500 members, has some serious trouble with your firm. It is currently being discussed whether Ecklers is a fair and honarable trading partner. I assume Ecklers has it’s customers best interest in mind and doesn’t find numerous e-mails trying to solve a loss of your product negligible. I and many others would be glad to hear from Erwin, that his claim will be taken serious and appropriate measures will be taken on the part of Ecklers.
Looking forward to hear positive feedback that this problem will be taken care of.
Thank you and kind regards,
Axel .....
Customer#.......
Ich habe natürlich nichts dagegen und es würde der Angelegenheit mehr Nachdruck verleiten, wenn andere den gleichen oder einen ähnlichen Text an diese Adresse schicken: sales@ecklers.net cc: intsales@ecklers.net
Viel Glück Erwin und solidarische Grüße,
Axel
ich finde so eine Gleichgültigkeit sollte man nicht so ohne weiteres hinnehmen. Viele von uns sind ja Kunden bei Ecklers und haben dort schon gekauft und somit werde ich Ecklers als Protest und aus Solidarität mit Erwin eine Beschwerdemail zusenden. Ich hoffe es können sich noch einige andere aufraffen das Gleiche zu tun, mal sehen was passiert.
Ecklers Sales Department attn. Sales Manager
Dear Sirs,
unfortunately it came to my attention that a dear friend, Erwin from Austria driving a 2000 C5, who is part of our Corvette community now counting some 1500 members, has some serious trouble with your firm. It is currently being discussed whether Ecklers is a fair and honarable trading partner. I assume Ecklers has it’s customers best interest in mind and doesn’t find numerous e-mails trying to solve a loss of your product negligible. I and many others would be glad to hear from Erwin, that his claim will be taken serious and appropriate measures will be taken on the part of Ecklers.
Looking forward to hear positive feedback that this problem will be taken care of.
Thank you and kind regards,
Axel .....
Customer#.......
Ich habe natürlich nichts dagegen und es würde der Angelegenheit mehr Nachdruck verleiten, wenn andere den gleichen oder einen ähnlichen Text an diese Adresse schicken: sales@ecklers.net cc: intsales@ecklers.net
Viel Glück Erwin und solidarische Grüße,
Axel
Keine privaten Nachrichten! Wer nicht zeitnah antwortet, Danke sagen kann, landet auf der Ignorierliste. Chips nur für Studiemzwecke und "Offroad use"- ohne Zulassung.
Ohne Name und Ort keine Antwort, ebenfalls für Facebook Spalter!
Ohne Name und Ort keine Antwort, ebenfalls für Facebook Spalter!